Ett avslut på en annorlunda dag

Carola var här en stund och vi snackade en hel del skit. Gud så skönt det var att få bara prata utan att tänka på vad det är man säger. Vi hade lite minipicknick på balkongen. Vi satt och rökte, drack cola och åt kakor. Tända ljus hade vi också. Det var riktigt mysigt. 

Efter det hade jag tänkt att sätta mig och blogga, men då ringde min underbara kusin till mig. Jag är så glad att hon finns i mitt liv. Hon betyder så mycket för mig (men det vet du säkert redan, eller hur?!)..  Hon förstår mig på ett sätt som inte många gör, och det är verkligen jätteskönt! Jag saknar henne enormt mycket, men vi ska antagligen ses snart om allt går enligt planerna. 

Alvin har inte somnat än. Han är tyst (för tillfället), men sover inte. Enormt frustrerande. Skulle vilja att den här dagen var till ända snart. Det har varit en tung dag, även fast jag har försökt att se det mesta positivt. Jag hoppas på en bättre morgondag.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: