En morgon i sömnens tecken

Jag har varit vaken inatt. Jag får väl ta en liten powernap senare. Jag kunde bara inte somna. Jag låg och vred och vände mig och stirrade in i väggen. Nu börjar jag känna mig lite smått trött däremot, men jag har inte tid att sova. 

Jag var tvungen att väcka Alvin för att kolla tempen på honom. Han hade 37.1, så han hade ingen feber i alla fall. Ögat är däremot värre idag. Det är jättesvullet och han kan inte öppna det lika mycket som det andra. Jag ringde vårdcentralen som skulle ringa upp mig om en timme. Hoppas vi får en tid under förmiddagen så vi får veta vad det är. 

Resten av dagen kommer att vara så rolig som att jag ska städa. Det börjades lite smått redan igår, men storstädningen fortsätter idag. Operation rent hem är satt i rullning. Alvin städade till och med sitt rum själv igår! Först städade Johan det åt honom visserligen, men sedan stökade Alvin ner igen. Innan läggdags hade han städat upp allt igen. Jag ska försöka få in en rutin på honom (och mig själv) att plocka undan allt på kvällen innan han lägger sig. Vi får se hur det kommer att gå..


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: