Det här kommer att bli en awesome dag!

Igår hade jag ingen blogglust alls. Jag tänkte att det var bättre att låta bli och istället skriva idag. 

Malin kom förbi igår. Vi städade köket lite av någon anledning, sedan bakade vi cupcakes och kollade på film. Det var precis vad jag behövde igår. Jag hade roligt och skrattade så jag fick ont i magen. Efter att Malin gått hem läste jag klart Mötley Crües The Dirt. Jag älskade verkligen den boken. 

Idag har jag hunnit med en del redan. Alvin har fått frukost och ögondroppar (utan protest 1-0 till mig), Alvin och jag har varit på affären, jag har kollat facebook och jag har hunnit med ett x antal telefon samtal. Mer kommer det att bli idag. 

Jag ska strax plocka ur diskmaskinen och ställa in ny disk i den. Sedan ska jag plocka in mina rena kläder till klädkammaren och efter det ska jag städa sovrummet och badrummet. När det är klart funderar jag på att dammsuga hela lägenheten. Om jag hinner. Alex skulle komma förbi senare. Vi får väl se vad vi hittar på, vi kanske ser en film eller något. 

Hur som helst så känns det här som en toppendag!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: