Ännu fler dåliga nyheter

Gårdagens dåliga nyhet har lugnat sig lite nu. Jag grät igår eftersom jag var orolig, men det visade sig att det nog inte är någon fara. Som tur är. Jag kommer visserligen inte kunna koppla av förren det är helt okej, men det borde det bli snart. 

Idag har jag fått ännu en dålig nyhet. Trodde att folk hade mer vett med tanke på min "sjukdom", men det har dom visserligen inte. Jag har mina misstankar om vem det är som kan ha ringt, men jag vill inte smutskasta någon om jag verkligen inte vet att den personen har gjort något. 

Så irriterad på mänskligheten just nu. Nåja, vad ger det att vara irriterad? Jag vet att jag fixar det här! Jag vet det! Och om folk inte tror på mig, då är det deras bekymmer! Ni kommer inte få ner mig så lätt. Det kan ni glömma. 

Dagen idag består utav städning. Jippie!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: