Ändrade planer

Idag är det tisdag. På tisdagar går jag till timewarp. Men inte idag. Idag har jag andra planer. Jonny ska komma hit med sina barn och så ska dom få leka av sig lite. Det blir nog roligt. Jag har inte träffat Jonny på jättelänge. Flera år faktiskt. Förutom någon minut utanför affären eller så.
Fast mest hoppas jag på att Alvin ska bli smittad av Jonnys söner som har vattkoppor just nu. Jag vill verkligen att han ska ha det nu när han är liten. Ju mindre han kommer minnas av det desto bättre. Håll tummarna nu alla.
Jag vet att det kommer bli extremt jobbigt om det är så att han blir smittad och jag vet att det kommer göra ont i mig att se honom så. Men dagen kommer att komma oavsett, så det är lika bra att se till att ha det överstökat.
Idag är det tisdag. På tisdagar går jag till timewarp. Men inte idag. Idag har jag andra planer. Jonny ska komma hit med sina barn och så ska dom få leka av sig lite. Det blir nog roligt. Jag har inte träffat Jonny på jättelänge. Flera år faktiskt. Förutom någon minut utanför affären eller så.

Fast mest hoppas jag på att Alvin ska bli smittad av Jonnys söner som har vattkoppor just nu. Jag vill verkligen att han ska ha det nu när han är liten. Ju mindre han kommer minnas av det desto bättre. Håll tummarna nu alla.

Jag vet att det kommer bli extremt jobbigt om det är så att han blir smittad och jag vet att det kommer göra ont i mig att se honom så. Men dagen kommer att komma oavsett, så det är lika bra att se till att ha det överstökat.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: