Note to self: Ingen bra idé att titta på Pretty Little Liars till klockan fem när bumbi vaknar klockan sju.

När Alvin vaknade imorse ville han titta på pippi. Jag startade tvn och fortsatte znoosa i soffan. Jag har faktiskt inte gjort någonting speciellt nu på förmiddagen, förutom att ligga i soffan och bara ta det lite lugnt. 

Alvin erbjöd mig att äta lite pannkaka (sönderrivna papper), men jag abvöjde artigt. Jag var inte så väldans hungrig. 

Just nu är jag ganska trött. Jag kollade på Pretty Little Liars i natt. Eftersom jag precis sett säsong ett en gång till tänkte jag att jag lika gärna kunde se säsong två också. 

Jag vet ännu inte riktigt vad den här dagen kommer att gå ut på, men jag kanske skulle träffa Adam senare. Jag tror inte vi har träffats sen studenten. Kanske någon gång snabbt på stan eller så. Hoppas han hör av sig, det skulle vara kul.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: