Myskväll med en sötnos

Sitter och tittar på Alvin och gänget med en liten dam som inte kan somna. Mysigt. Hon borde egentligen sova redan, men kan hon inte så kan hon inte. 

Det har varit full rulle. Vi har spelat spel, tittat på Barbie filmer, ätit chips och godis, haft mysigt och tjejerna har sminkat mig. En liten fläta fick jag bak i håret också. Det blev inte mycket tid över till bloggning som ni förstår. 

Imorgon ska jag träffa Johanna. Det ska bli skönt. Vi ska käka lunch ihop och bara prata. Det känns som något jag behöver just nu. 



Flätan syns knappt, men den ÄR där..
mamma

Minns när jag var barnvakt till Marcus när han var liten....vi tittade på Robin hood en hel natt....tills det var dags att gå till er dagmamma....puuuh

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: