My love for you will never fade away

Idag känns det jobbigt. Det känns riktigt jobbigt faktiskt. Jag skulle helst av allt vilja krypa ner i sängen och bara gråta. Fast jag är ensam hemma med Alvin, så det går inte. 

Igår kom hon hem till honom. Dom skulle kolla på film. Jag hatar att hon är där. Jag hatar att det inte är vi. Jag hatar att jag inte kan fixa det här. Jag hatar att jag har tankar om dom. Jag hatar att jag inte vet något. Jag hatar henne för att hon gillar honon (men hur kan hon inte? han är ju underbar)

Jag menade det jag skrev igår. Jag kommer ALLTID att kämpa för oss. Det spelar ingen roll hur omöjligt det än kan vara. Känslorna är för starka för att bara glömmas.

För tillfället kan jag dock inte kämpa. Han ska bort i helgen och jag kommer inte kunna prata med honom. Lite rädd för att tankarna kommer att ta över. Jag har verkligen ingen lust att må dåligt.



Och där började tårarna rinna. Tur att Johan ska till torshälla snart och ta med sig Alvin. Jag vill bara försvinna idag
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: