Minnen av dig

När du bet mig överallt på kroppen och jag ramlade ner från soffan för att det kittlades så mycket.
När vi tittade på Män som hatar kvinnor på svenska, med usel engelsk text.
Första kyssen.
När du sa att vi alltid skulle vara vänner oavsett vad.
När du sa att du tänkte på mig när du hörde Guardian Angel.
När du lärde mig spela Dreadfeet.
När du fick mig att känna mig hemma i din famn.
När du sa jag älskar min flickvän på svenska.
När du lät som en alien.
När du gjorde din speciella ögongrej.
När du mötte mig vid bussen första gången.
Sättet du höll om mig på när vi skulle sova.



Valkyria

Tänk inte tillbaka för mycket stumpan utan tänk framåt , det finns alltid en anledning till varför visa saker inte fungerar.

då när mitt hjärta krossades senast så var det en kill kompis till mig som sa :



När man saknar... så är det är svårt att inse att en förlust inte är en förlust utan en tillgång man en gång hade äran att få ha till låns och ett minne att glädjas över för alltid...♥



Och det ligger något i dessa ord, plus att jag tycker det var kloka ord för att komma från en kille ;) hoppas dessa ord kan hälpa dig lite granna på samma sätt som det hjälpte mig att hålla huvudet uppe fram tills att nille hade tänkt klart <3

/M

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: