Jag är vaken!

Jag är trött. Och jag är hungrig. Jag kom i säng runt tre i natt. Barnen kunde inte somna och tillslut var alla tre vakna. De var fortfarande vakna när jag gick och la mig, men Johan var vaken. Halv fem somnade dom tror jag.

Alvin tyckte att det var kul att kusinerna kom, men tyckte det var jobbigt att dom väckte honom mitt i natten. Och det kan man ju förstå. Kan man sova på nätterna så gör man ju gärna det. 

Barnen har åkt hem och det är lite tråkigt, men samtidigt skönt. Jag är ju inte direkt van med tre barn. Jag hoppas att de hade kul när de var här, men nu är jag nog inte barnvakt på ett tag. I alla fall inte till två på samma gång. Det blev lite mycket att göra när alla tre barnen ville vara hos mig och inte johan, men lite mysigt var det också. 

Klockan tolv ska jag träffa Johanna. Det ska bli skönt. Skulle behöva duscha innan, men jag tror jag gör det ikväll. Vill inte riskera att gå ut med fuktigt hår i kylan. Jag är redan på väg till att bli förkyld.

Gaymasen

Sv: Snopptorp, hahaha. Där vill jag bo. Eller på bög(g)atan i Göteborg. ;-D

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: