I need 2 stop my brain 4 a few hours..

Nu har vi haft kalas och alla barnen har gått hem. Det blev ganska lyckat ändå tycker jag. Bilder kommer senare ikväll. Eller imorgon. 

Malin ska komma hit om ett litet tag. Det ska bli skönt. Behöver prata av mig just nu känner jag. Allting är så förvirrande. Det känns som att jag har försvarat honom helt i onödan när folk har snackat skit eller sagt att det var hans eget fel att jag kysste mattias. Just nu vet jag verkligen ingenting och jag behöver bara få prata av mig allting. Honom får jag ju inte prata med förrän på tisdag, om han nu ens vill prata med mig då.

Jag förstår verkligen inte vad som händer. Jag skrev en statusuppdatering på fb och sen verkade det som om vi började tjafsa? Den var liksom inte ens menad på det sättet. Allt blir bara fel hur jag än försöker. Det känns inte som att något blir rätt. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: