Förlorad vän?

Varför måste allt jämt vara så komplicerat? Jag förstår verkligen inte. Jag har accepterat att du vill gå vidare. Jag försöker själv gå vidare. Jag stöttar dig i ditt val, men när jag berättar om mitt så är det helt fel?

Jag vill vara din vän och finnas i ditt liv. Jag försöker verkligen! Jag förstår inte vad som blev så fel nu bara. Är det för att jag inte gör så som du behagar? Är det för att hon är rädd att jag ska försöka stjäla dig? Eller är allt bara en dålig ursäkt för att bli av med mig?

Jag förstår faktiskt inte hur du kan göra så här mot mig. Du har ljugit för mig. Lögner är något jag absolut inte accepterar. Du ljög (om en liten sak bara, men det spelar ingen roll) och jag sa ingenting om det. 

Vad som än händer nu vill jag att du ska veta att jag ALLTID kommer att finnas där för dig. Jag kommer alltid att vara din vän.


Jag vill bara ha en av mina bästa vänner tillbaka.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: