Drömmar och annat

I går kväll pratate jag med min underbara kusin i telefonen jättelänge. Hon fick mig att fråga jobbiga frågor till Paul. Det var visserligen bra, för jag fick svar på det jag undrade och nu ska jag försöka gå vidare på riktigt.

Jag hade tre jättekonstiga drömmar i natt. Den första drömmen var jättekonstig. Jag drömde att jag var hos ett av mina ex och spelade spel med hans nya tjej. Det var några till där, men jag har ingen aning om vem personerna var. Den andra drömmen var om vampyrer, vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag kollade på Eclipse igår. Den tredje drömmen var jättemysko. Jag och ett ex till mig öppnade en krog tillsammans. Samma ex som jag spelade spel med.

Det är jättefint väder ute idag. Jag funderar på om jag ska stanna med Alvin ute i lekparken efter att jag har hämtat honom på dagis. Men vi får se. Är det inga andra barn ute så struntar jag nog i det. 

För övrigt håller mitt internet på att dör. Får jag inte tag på pengar så att jag jag fylla på det, så kommer det nog bara bli bloggat från mobilen tills jag får pengar och kan tanka på igen.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: