Det är skönt att veta att det finns människor som bryr sig

Bilderna kommer upp imorgon. Malin har varit här och jag har inte haft tid att föra över dom än. Vi satt mest och pratade. Om ganska jobbiga saker, men jag kanske behöver höra det. Även om jag inte vill.

Imorgon ska jag åka ut till Sundbyholm med Johanna och Alvin. Om det finns engångsgrillar att köpa så ska vi grilla. Annars blir det fika. På eftermiddagen ska jag åka till västerås med Malin. Vi tänkte gå lite på Ikea och köpcentret. Jag ska verkligen försöka att inte shoppa så mycket. 

På tisdag ska jag försöka ta mig till stället där dom spelar warhammer. Och på onsdag ska Malin köra mig till växtriket eller vad det heter så jag kan köpa blommor till min balkong. Någonstans där emellan ska jag städa på balkongen. Dammsuga och sånt.


Jag måste hålla mig sysselsatt, för jag orkar inte tänka på dig. Jag orkar inte må dåligt. Det finns så mycket jag vill säga till dig just nu. Det finns mycket andra vill att jag ska säga. Fast du pratar inte med mig, så det är ingen mening.

I helgen ska jag åka till min kusin. Jag behöver komma bort lite. Det ska bli skönt att komma till henne. Det är ju henne jag har pratat med mest. Jag längtar. 

Nu ska jag ta ett härligt bad och efter det ska jag kolla på the Odyssey. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: