Blommor och träd

Jag var iväg och köpte blommor till balkongen. Det blev lite stressigt där, men nu är jag hemma igen. Ungefär 700 kr gick det på, men då har jag faktiskt köpt 19 blommor, 5 fröpåsar, en kruka, jord och en palm. Jag är mer än nöjd. 

Det kommer att bli så fint här ute. Det kommer att kännas som mitt egna lilla paradis. Jag har aldrig haft blommor på balkongen förut så detta är både roligt och spännande. Jag hoppas att jag lyckas hålla dom vid liv.

Mamma ska komma imorgon och hjälpa mig att plantera, men jag känner att jag skulle vilja börja redan nu. Fast jag vet att det inte går. Jag måste ta ner några saker till källaren först och dammsuga. 

Jag kanske skulle ta och äta lite frukost nu? Jo, det blir nog så.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: