Nattbesök

Godmorgon på er. Jag vaknade för inte så länge sen. Fisen och Sandra sov här inatt. Jag gick och la mig runt två för jag var inte på sådär jättebra humör. Jag vet inte ens varför jag blev så besviken, men det finns nog en bra anledning tror jag. 

Jag hade en ganska underbar dag igår faktiskt. Det gäller ju att ta vara på det lilla. Min syster väckte mig efter att hon hade skolavslutning igår. Hon och Sandra var här en liten stund, de gick ut med Alvin en stund och sen tog syster med sig Alvin hem till mamma en stund. 

Jag pratade lite med Paul på msn, sen tog jag ett långt bad på minst 40 minuter. Efter en dusch och lite mat kände jag mig bättre och piggare från förkylningen. Jag städade lite grann (det märks inte alls idag) och sen kom syster, Alvin och Sandra hem. 

Alvin däckade i soffan framför Casper och efter att jag lagt honom i sängen så kollade tjejerna på The Mist.. Dom tyckte inte att den var så läskig, men lite äcklig om jag fötstod dom rätt. Dom kollade på någon komedi efter att The Mist var slut också, men då gick jag och la mig. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: