TGIF som jag har längtat!

Jag klarade det! Jag kom upp i tid! Jag var lite osäker, men det gick. Emma lovade att ringa och väcka mig, men jag var redan vaken när hon ringde. Jag vaknade redan klockan sex, men det var för tidigt och jag somnade om. Efter det hade jag ställt tre larm. Jag minns att jag stängde av två av dom, men jag har inget minne av att jag vaknade av dom. Nåja, jag är ju vaken i alla fall.

Idag är jag inte alls glad för det hemska vädret. Jag har ju planer. Varför kan inte vädret vara på min sida också då?

Först ska Alvin till tandläkaren. Efter det ska vi ner på stan och träffa Emma. Vi ska gå på stan en liten stund innan vi går hem. Det ska bli så roligt! Jag är både spänd och nervös, men jag vet egentligen inte varför. Jag har sett fram emot helgen hela veckan. Och nu är den här!


En morgontrött Arasen gäspar lite..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: