Jag orkar inte, men jag gör ändå

Jag fick migrän igår och gick och la mig tidigt. Jag orkade inte ens ladda upp bilderna som jag lovade. De får komma upp lite senare idag istället. 

Jag har fortfarande migrän och helst skulle jag vilja lägga mig i min säng igen. Trots att jag har sovit ungefär elva timmar. Fast jag ska träffa Johanna idag. Och jag vill verkligen göra det. Jag tänker ta en tablett och försöka stå ut med migränen och hoppas på att den går över. Så länge jag har solglasögon på mig var jag än går så ska det nog bli bra tillslut. 

Idag har jag massor att göra (gissar på att det är en av tre anledningar till migränen). Jag ska städa. Jag skulle ha gjort det igår, men hann inte så mycket. Det måste ju vara fint imorgon. Nu ska jag gå ut och ta en cigg, en tablett och lite cola och sen ska jag fixa mig lite grann. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: