Jag har sovit lika bra som en sjösjuk människa på stormigt hav.

Sverige förlorade igår. Nåja, vad gör det om hundra år? Jag brydde mig ju inte så mycket ändå. Efter fotbollen så satt jag och väntade på att sleepers skulle börja. Jag älskar den filmen. Jag orkade inte ens se klart hela eftersom jag var så trött. 

Någon gång efter att jag somnat kröp Alvin ner i sängen. Det blev så trångt att jag inte kunde röra mig. Jag kunde inte ens röra armen. Jag fick panik. Och efter att ha legat så ganska länge ville jag att Alvin skulle gå och sova i sin säng. Jag vet inte vad som hände, men han slog i huvudet i alla fall och började gråta. Då fick han ju såklart ligga hos mig ett tag till. Paniken kom igen och jag bar in honom i hans säng. En hel del skrik, men sen var klockan så mycket att barnkanalen (Disney Junior) startade igen.

Så jag har inte sovit sådär jättebra inatt. Har försökt vila lite nu på förmiddagen, men det har gått sådär. Hoppas det inte blir en allt för ansträngande dag. Det orkar jag inte haha.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: