Filmkväll och halloween?

Vi hade filmkväll igår. Vi hann gå igenom fyra filmer och la oss runt fyra. Vi började med A ciderella story och avslutade med Mean girls. Vi hade jättekul. Vi skrattade och pratade om lite allt möjligt. 

Nu på morgonen/förmiddagen har vi bara varit sega. Sysslingarna sitter i varsin fåtölj, alvin sitter på golvet och tittar på Disney Junior och jag sitter i soffan. Jag undrar vad vi ska hitta på idag. Det är fortfarande inget roligt väder ute. Jag vet inte hur dags sysslingarna beger sig hemåt heller. 

Jag drömde en jättekonstig dröm inatt. Vi var på halloweenfest jag, Clara och Emma (från mean girls kanske?). Clara hade klätt ut sig i nåt jättekonstigt och började hälla fejkblod på sig själv. Helt plötsligt rullade en vit bil upp på verandan. Den skulle klara använda. Trots att hon inte har körkort. I vilket fall som helst började hon hälla fejkblod på bilen också. Helkonstigt. Sen vaknade jag..

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: