Missed me much? Dont worry, cuz Im BACK!

Nu är min semester slut så nu återgår mitt liv till det vanliga som innebär, rutiner, dagis (fast inte riktigt än), blogg m.m. Det känns ganska skönt ändå. Jag behöver rutiner och det gör Alvin med. De sista dagarna på resan hade jag dessutom bara humörsvängningar och var irriterad. 

När jag kom hem igår mötte Malin mig vid bussen. Vi åkte och handlade lite eftersom jag behövde frukost, vi beställde pizza, badade Alvin, packade upp och tittade på PLL, Som jag har saknat mitt kära PLL. Och Malin såklart. 

Idag ska Alvin och jag träffa Johanna. Vi ska åka till Burger King och äta och sen skulle vi åka till någon möbel outlet någonstans. Det blir säkert trevligt. Det blir det alltid när man är med Johanna. 

Nu måste jag kila och fixa mig innan Johanna hämtar oss. Jag har varit vaken sen nio, men vara setat i telefon hela morgonen. Alvin måste också klä på sig. Han vaknade runt tio. Han har bara ätit lite frukost nu på morgonen och tittat lite på tv. Berättar om semestern senare. Och kanske slänger in en eller två bilder. 


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: