Lugna puckar

Igår kväll tog jag det bara lugnt efter att ha storstädat hela dagen. Jag tog på mig ansiktsmask, duschade och lite så. Sen kom Angelica och hennes kompis över och då fixade vi våra naglar lite grann. Fast det gick inte så bra för mig, jag fick måla om hela tiden. 

Imorse låg jag och drog mig lite i sängen. Alvin väckte mig första gången runt åtta imorse. Då fick han lite frukost och sen gick jag tillbaka till sängen. Efter frukosten kom han in till mig och så låg vi båda och bara myste och lramades. Jättemysigt!

När jag slog igång datorn och facebook fick jag se det här:


Jag tror aldrig någonsin jag har haft så mycket haha.. Lika bra att ta tag i det och se vad det är för något, men först ska jag nog röka morgonciggen.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: