Fail fail fail

Ett ord. FAIL! Så känner jag mig idag. 

Jag vet att det inte är så, men just nu känner jag mig så väldigt ensam. Det känns som att det inte finns någon att prata med, fast jag innerst inne vet vilka som finns där. 

Varför känns vissa vänner så fejk? Varför måste jag vara sjuk? Varför kan jag inte lära mig att handskas med mina pengar? Varför är jag inte där jag vill vara?

Idag är en sån dag då jag bara undrar vad som har hänt med mitt liv. Jag har förbjudna tankar. Tankar som folk skulle bli galna av att höra. Tankar som inte får lämna hjärnan. Jag vet inte ens säkert vad det är jag tänker. Jag vet bara att tankarna känns fel. 

Jag kanske har abstinens från colan? Jag har ju faktiskt inte druckit någon cola alls (med undantag från ett eller två glas i söndags) på tre dagar. Det är bäst att jag går och dricker lite. När jag ändå håller på kan jag lika gärna ta fram lite choklad och tröstäta över mitt underbara liv. (Ja, jag tycker att det är underbart. Fattar inte ens varför jag mår dåligt?)

Nu har jag svamlat ordentligt. Hej då för stunden..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: