Ett litet test

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN: Sara Lilian Madeleine Karlsson
FÖDD: 890217
BOR: Eskilstuna
SMEKNAMN: Inget speciellt
INTRESSEN: Dator, vänner, festa, fika, mysa i soffan framför film

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Nej, jag tror inte det
LJUGIT: Ja, det har jag nog
SVIKIT NÅGON: Inte vad jag vet
KÄNNT DIG SÄMST: Ja
GRÅTIT: Ja
SKRATTAT: ja
VARIT SJUK: Lite smått förkyld bara
VARIT UTOMLANDS: Jag är ju det just nu
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Nej


KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: Ibland
SKRATTAR DU OFTA: Ja i närheten av Malin
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Glad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ja, många


KÄRLEK


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Nej, för jag fann den för ett tag sedan
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Ja
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Ja
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ja
OM JA, VEM: Min pojkvän såklart
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 1
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: ... Ingen
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Töntiga, musiker och långa
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Het
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
Brunett.
FÅR DU MÅNGA KILLAR: I perioder

 

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett
ÖGON FÄRG: Blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt
SNYGG ELLER FUL: Snygg hoppas jag
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ganska
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ja
ELLER TVÄRTOM?: Nej
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Inte för tillfället
SMINKAR DU DIG: Ja
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ? Verkligen inte

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: