En sjuk uppdatering

Idag har jag huvudvärk. Jag är fortfarande förkyld, men jag har fått i mig lite frukost i alla fall. Eller.. En liten yoghurt och en kaka, men det är i alla fall någonting. 

Alvin är hemma från dagis idag. Ganska självklart eftersom han kräktes igår. Han var på väg att kräkas några gånger inatt, men det kom inget. Johan var vaken i natt och höll lite koll. Imorse vaknade jag av att Alvin grät. Fast jag fattade inte riktigt först. När det gick upp för mig att han faktiskt grät sprang jag in till hans rum och kollade så att han var okej. Det var han. Han ville bara gå upp. Varför gråta då egentligen? Jaja..

Vi gick upp och tittade på Disney Junior eller vad kanalen nu heter. Allt var frid och fröjd tills han började slå mig i huvudet. Jag är lagom glad idag. 


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: