Vem sa något om att jag skulle vara en shop-o-holic?

Det blev lite på stan idag. Inte så mycket som jag hade velat, men inte så lite som jag hade hoppats att jag kunde hålla mig till. Gjorde av med på tok för mycket pengar egentligen, men då måste jag påminna mig om att jag faktiskt gick till polisen och fixade nytt pass också.


Hårfärg (jag fick ju en i present och då jag använder två till mitt tjocka hår var det lika bra att skaffa en till), lite sminkborstar, en borste (väldigt behövligt då min är trasig), några ansiktsmasker, nagellacksbortagning, pads och några handdukar som jag använder när jag rengör sminkborstarna. När jag berättade för expediten frågade hon om jag var en makeup-artist. Hon tyckte att jag lät så "proffsig" när jag sa det.


Ett nytt Body Butter från The Body Shop. Verkligen i behov av ett. Fick dessutom 100 kronor i rabatt eftersom jag fyllt år. 


Söta strumpor med änglar på. Hur kunde jag motstå? Det bara gick inte!


Linne. Hur gullig var inte den? Älskar dessutom färgen! Så AWESOME!


Jätteskön myströja


Underbart skön tröja! Perfekt för lite vår och sommarkvällar, då det är varmt men man ändå inte bara kan ha linne på sig. 


Klänning. Kan vara något i tightaste laget om man säger så, men fan så snyggt den sitter.

Jag var också och hämtade ut ett paket på posten idag, men vad som fanns i får ni se imorgon
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: