Mina presenter..


Tårtan som Johan gjorde åt mig


Ansiktskrämer och sånt av Johan. Provade ena igår. Mitt ansikte är helt lent och mjukt idag. Underbart!


Kort från mamma, farmor och Johanna med familj.


Ögonskugga och örhängen från Jasmine


En "gott och blandat"låda från min faster och hennes familj. 


Min favoritfilm The Breakfast Club låg i lådan också!


Två nessesärer från farmor. Det ligger en mascara i ena som jag glömde ta fram.


Fick även ett badskum av farmor som doftade jättegott!


Blommor från Johanna. Fast de står i vardagsrummet nu. 


Presentkort på HM från Maggan och Hasse.


Tröjan fick jag av lillasyster.

Av resten fick jag pengar, men dom kände jag inte för att ta kort på haha..
Anonym

Vad mycket fina presenter du fick. :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: