Snälla låt det vara falskt alarm

Idag har inte börjat speciellt bra. 

Jag hade problem med att sova igår igen. Jag somnade någon gång i morse. Vet inte exakt vad klockan var. Johan lämnade Alvin på dagis imorse och jag skulle hämta honom. Jag vaknade. Gick upp. Kollade facebook och sånt. Skulle precis till och klä på mig när jag känner att jag behövde springa in på toa.

Jag är lös i magen igen. Jag har sprungit två gånger på tio minuter till toaletten. Den tredje gången kom det ingenting. Nu har jag ont i magen och frossa. 

Johan får hämta Alvin för jag vågar inte gå ut. Lite frustrerande då han inte var hemma och måste ta sig hit. Inte för att jag kan rå för det, men ändå.

Så nu är frågan. Har jag bara ätit något olämpligt eller har jag blivit sjuk igen? Jag hoppas hoppas hoppas att det bara är något jag ätit. Jag vill verkligen inte bli sjuk igen. Inte nu när det snart bara är en vecka kvar till jag fyller.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: