Ny vecka, nya tag

Ja, vad ska man säga?! Ni såg bilden på Alvin? Vi tog ett bad han och jag. Det skrubbades, skrubbades och skrubbades. Men ni förstår att... det där läppstiftet är ett som håller riktigt länge. Jag lyckades inte få bort riktigt allt, men men. Det försvinner väl efter ett par dagar. 

Vi hade ganska kul i badet i alla fall. Vi lekte att det kom både hajar och pirater. Vi klappade hajarna och sköt med kanoner mot piraterna. Jag tror Alvin uppskattade våran lilla badstund.

Det var riktigt trevligt med min kontakt person idag. Vi åt mat och tog en fika efteråt. Hennes söta lilla dotter följde med och hon var ett riktigt litet charmtroll idag. 

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på nu på kvällen. Försöka hitta laddaren till min kamera kanske och ladda den? Skura golvet i vardagsrummet ska jag göra också. Ja, för ni trodde väl inte på allvar att det bara var läppstift på honom? 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: