Min migrän är nästan borta nu

Jag tog en lång tupplur på eftermiddagen. Efter att jag nästan somnade i badet kändes det som att det behövdes. Johan och Alvin gick till mamma och åkte pulka så att jag skulle få vara lite ifred.

Jag vaknade för ungefär två timmar sen. Först tog jag bara det lite lugnt. När jag sen hörde att Alvin och Johan var på väg hem och inte hade ätit riktig mat än, fick jag ett litet infall och ställde mig och gjorde hamburgare med pommes (fan vad duktig jag är, det är andra dagen i rad jag lagar mat). Jag kan tala om att det uppskattades när grabbarna kom hem.

Nu har Alvin kommit i säng. Något senare än vanligt, men det gör inte så mycket. Jag tror att han kommer somna relativt fort idag. 

Jag har även haft en massa funderingar idag. Vet ännu inte hur jag ska göra och jag har ingen större lust att delge med fler än de flesta. Fast jag börjar ju smått fundera på om saker och ting verkligen är som jag trodde och om det verkligen är värt det?


Bild från google. INTE JAG.. Om någon nu skulle undra..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: