Jag vill vara speciell!

Det är tur att min födelsedag kommer på fredag. Just nu har jag ett stort behov av att känna mig speciell. Jag vill inte dela nåt med någon, jag vill bara vara speciell och ha något helt för mig själv! 

Jag vill att alla ska titta på mig och säga wow.
Jag vill inte att folk ska se mig som en i mängden. 
Jag vill helt enkelt bara vara speciell.


Jag tycker inte om att vara som alla andra. Jag tycker inte om att få samma smeknamn som alla andra. Jag tycker inte om att bete mig som alla andra. Jag vill inte vara som alla andra! 

Det finns så många som säger att jag är speciell för dom. Vissa tror jag, andra inte. Jag orkar inte med en massa falska människor som låtsas om att de bryr sig. Jag vill ha riktiga människor i mitt liv. Jag börjar bli bättre på att sålla bort dom, men jag har inte lyckats helt än. Den dagen kommer snart, det lovar jag. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: