Irritation på hög nivå.

Idag ska jag iväg och vittna på rättegång. Något jättenervös. Får försöka att rensa tankarna någorlunda innan jag går in där. Om det nu går. 

Igår var annorlunda. Jag vet inte hur kah ska tolka det. Jag kanske inte ska och överanalysera allt. Jag kanske bara skulle flyta med strömmen ett tag. Se vad som händer. Jag vet inte. Just nu har jag annat att tänka på ändå.


Jag vill inte ens gå på den där dumma jävla rättegången. Jag går bara för att inte få böter. Varför ska jag behöva bry mig om en jävla catfight?

Och sen har du mage att fråga om jag vill ses en kvart innan? Nej, knappast troligt!
Valkyria

Hoppas rättegången gick bra för din del och är det något som känns tungt eller att du allmänt behöver prata så är du alltid välkommen att prata med mig eller hälsa på <3 Finns här för dig dygnet runt! <3

/Valkyria

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: