God morgon

Igår sa pappa att han skulle lämna Alvin runt lunch, så jag satte klockan på halv elva. Jag ville hinna vakna till lite innan Alvin kom hem. Klockan tio ringde pappa och sa att vi kommer om en liten stund. Då klev jag upp och började plocka lite smått hemma. Nu är det bara lite disk kvar och fixa soffan. Min kusin sov ju i den så den är utbäddad. 

Igår kväll tog jag ett härligt bad och passade på att använda några av presenterna som jag fick. Jag kommer att lägga upp bild på allt senare idag. Det blev inte så många bilder från själva förfesten, men det tyder väl bara på att man hade kul. 

Hos pappa igår fick vi american pizza, kladdkaka och cider. Det var inte helt fel måste jag säga. Vi tittade lite på melodifestivalen också, men jag blev bara besviken. Det ska vara schlager, inte allt möjligt. 

Nu hade jag tänkt att ta det lite lugnt en stund och kanske hitta på något med Alvin i väntat på att min underbara pojkvän ska logga in på msn. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: