Ganska tråkigt inlägg

Jag vet att det är lite dåligt med uppdateringar just nu, men vi har extremt mycket att göra sen badrummet renoverades. Dammet har ju lagt sig i alla rum. Och igår gick jag in och städade min klädkammare. Det visade sig att ALLA mina kläder var fulla med damm och skit. Så tvättmaskinen går på högvarv just nu. 

Till råga på allt tror jag att jag nu har gått och blivit magsjuk. Jag kräks inte, men jag har sprungit på toaletten och bajsat vatten sen inatt. Jag har dessutom haft svavelrapar sen igår. Just nu känner jag mig ganska orkeslös och trött. 

Jag hoppas ni förstår varför jag inte orkar/hinner uppdatera så mycket just nu. Så snart vi är klara och jag mår bättre kommer det att uppdateras normalt igen.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: