Frustration

Johan hade ansökt till soc om pengar. Han får avslag med anledningen att han fått för mycket pengar. Det är bara det att dom räknat med pengar från förra månaden! Hur gör jag nu om jag inte får pengar på fredag som jag räknar med? Fler och fler säger att de tror att jag kommer få på måndag. 

Fredag SKA bli av! Så är det bara! Om det så fan blir det sista jag gör! Det bara SKA bli av! Nu har jag sett fram emot det här jättelänge och ännu mer sen jag fick veta att min kusin ska komma. 

Och genast blev migränen lite värre. HURRA för den! Jävla skitdag.. Nu håller jag tummarna på att jag får pengar på fredag. Annars har jag inte ens fika att bjuda på när jag får besök. 

Anonym

Dem räknar tyvärr 3 månader bakåt :/

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: