Flera års sökande och jag hittar den av en slump

När jag var liten tittade jag på en serie på tv. Den gick på sommarlovsmorgon eller liknande. Jag tyckte den var ganska bra och har därför letat efter den i flera år för att kanske få se den igen. Utan resultat. Igår snubblade jag över den av en slump. Gissa min lycka? 

Den handlar om en kille som ramlar ned från en trädkoja (tror jag) och hamnar i koma. När han ligger i koman är han i nån slags annan värld där det inte finns några vuxna. Det är bara personer upp till 16 år eller nåt sånt. Jag minns inte så mycket av serien egentligen. Mitt starkaste minne är en av scenerna som jag vet gav mig mardrömmar en tid.


Känner ni igen den? I så fall vad tyckte ni om den?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: