Efterlängtat

Nu har jag sovit en liten stund och det var hur skönt som helst. Jag hade en helt underbar dröm om att johan hade fått pengar och köpt choklad till mig.. eller vänta nu... Det var ingen dröm! Det kändes så bra att röka i morse utan att känna "snart har vi inga kvar". 



Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag känner för att göra någonting, men jag har inte alls någon lust att ta mig någonstans. Vi får väl se vad som händer och sker. Jag ska iväg om en stund och hämta min lilla buse på dagis. 

Förresten.. Igår var det Pretty Little Liars och The Lying Game på Abc så jag tänker titta på det idag. Om avsnitten har hunnit komma ut dvs, men det borde dom ha. Jag har hört att det ska hända spännande saker i båda serierna idag (eller ja, igår).
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: