Bla bla bla..

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har legat i sängen hela dagen, med undantag från när jag behövde röka och tog mig till balkongen. 

Jag känner mig faktiskt lite bättre, men jag har fortfarande lite ont i magen. Jag har inga svavelrapar längre och det är hur skönt som helst!
Bla, bla, bla.. Det känns som att allt jag skriver om är hur dåligt jag mår just nu. Inte för att jag har speciellt mycket annat att skrive, men ändå. 

Malin ska komma hit nu! Ska bli skönt med lite sällskap. Funderar på om hon kanske vill se en film eller nåt med mig. Känner för att kolla på någon film faktiskt. Annars får jag väl ta det efter att hon har gått. 


Usch, jag ser så hemsk ut just nu. Borde seriöst gömma mig för omvärlden.. fast.. det gör jag väl redan?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: