Bla bla bla bla.. ?

Jag börjar lite smått känna mig bättre. Jag har fortfarande lite ont i magen och jag fryser jättemycket, men jag har inte behövt gå på toa nåt mer. SKÖNT! När Alvin kom hem från dagis visade det sig att han också var lös i magen. Jag återgår till min funderare.. Är vi sjuka eller har vi ätit nånting? Vi får helt enkelt se hur det hela artar sig. 

Jag och Alvin hade en liten mysig stund framför tvn. Vi tittade på Art attack. Sen tröttnade jag. Nog för att händige Manny och alla andra program kanske är bra och pedagogiska osv, men jag orkar inte se samma avsnitt femhundra gånger. Jag ville vara till lite nytta istället så jag ställde mig och diskade. Jag kom inte så långt, för jag orkar verkligen ingenting idag. fast jag började ju! Det är tanken som räknas, eller?

Johan har förbjudit mig att äta godis eller chips idag med tanke på hur min mage var/är. Det SUGER! Vad ska jag nu äta när jag tittar på Revenge och Suburgatory? Jag kanske kan lyckas smyga med det? Vi får se. Annars kanske någon söt människa kan gå till affären och köpa lite creme fraiche så jag kan göra lite mjukost eller köpa mjukost till mig. Då kan jag äta salta kex med ost till. Det lät faktiskt inte så fel nu när jag tänker på det. 

Det känns som att jag bara pratar om tråkiga saker idag.. Ni ska få något roligt att titta på istället.




Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: