Behövde skriva av mig lite

Jag har en riktigt jävla dålig kväll.. Jag varken vill eller orkar prata med någon! The Lying Game fungerar inte. Personer i min omgivning irriterar mig. 

Jag vet inte ens hur jag ska kategorera mina känslor. Jag känner mig arg och vill kasta sönder saker. Jag känner mig frustrerad och vet inte vart jag ska ta vägen. Jag känner mig ledsen och vill brista ut i gråt. Jag känner mig irriterad och vill be alla att dra dit pepparn växer, gärna ännu längre!

Jag  är så jävla less och trött på allting just nu. Jag vet inte ens varför. För några timmar sedan var jag på hur bra humör som helst. Lite orolig, men det var allt! Jag antar att jag känner mig lite instabil just nu (varför? jag kände mig ju så stark nyss...) och minsta lilla grej ger mig humörsvängningar. 

Dessutom har jag ångest. Jag fyller om en vecka. Jag blir 23. Trodde aldrig jag skulle bli så gammal. Trodde mitt liv skulle varit slut för länge sen. Inte kommer jag få det jag önskar mig heller. Visst, jag får saker jag vill ha och tycker om. Fast jag får inte det jag verkligen vill ha eller behöver. 

Nog om det. Jag behöver inte må sämre just nu än vad jag behöver. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: