Att vara på dagis, eller inte vara. Det är frågan!

Nu har jag ett dilemma. Jag skulle behöva hjälp för jag vet inte hur jag ska göra. Fast vem ska jag fråga? Jag har försökt ringa mamma, men hon svarar inte.

Alvin har fortfarande "sockermage". Dvs han åt för mycket godis och sånt i helgen och blir därför lös i magen. Ska han gå eller inte? Johan börjar fundera på om han har öroninflammation och tänker snart ringa till vårdcentralen. Jag måste iväg idag. Jag har några ärenden som inte kan skjutas upp längre.

Åter till frågan. Hur gör jag med Alvin? Borde han stanna hemma? Jag måste ju iväg och sånt. Ska han följa med mig då? Det känns ju inte lite stressigt när jag har en hel del saker att göra på kort tid. Ska han gå till dagis? Kommer dom att godkänna att han får vara där när han är sådär lös i magen?

Nu ska jag nog gå ut och ta en morgoncigg och försöka komma fram till hur fan jag ska göra. I värsta fall får jag väl ringa dagis och fråga om jag inte kommer på något.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: