Äntligen kväll...

Jag och Alvin har bråkat ända sedan jag kom hem idag... Han har inte städat rummet på två veckor trots att vi har försökt varenda dag. Jag vet att han kan! Han är bara för lat för att inte göra det. Han ser hellre på tvn. När vi då stänger av blir det bråk. Bråk, bråk, bråk. 

Vi har i alla fall rensat en hel del i hans rum nu. Tanken är att jag ska gå igenom lite vad som ska kastas, säljas osv. Han får ju säkert ändå en hel del när han fyller nästa månad. Han kommer ändå inte få allt i sitt rum. Vi kommer ha lite undanstoppat och byta mellan varven hade vi tänkt. 

Malin kom hit en stund också, men jag var helt slut så jag var nog inte jätterolig att umgås med idag. Trodde nästan att jag skulle somna sittandes i soffan när hon var här. 

Nu ska jag ta ett bad och bara koppla av..

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: