Julen - stressens högtid

Igår la mig normal tid för mig.. Alltså runt halv tre..Det kändes ganska skönt att lägga sig då för jag hade bärjat blivit lite trött. Det var bara det att jag inte kunde somna på en gång.. 

Jag låg och tänkte på julafton och allt som ska göras innan.. Jag fick ont i magen av ångesten över allt som ska fixas.. Julafton måste vara perfekt.. Den bara måste det. Till varje pris! Inget får gå fel, men nånting säger mig att det kommer bli fel ändå..

Jag vet inte vilken tid jag somnade tillslut, men jag vaknade klockan nio av att alvin sa att han va vaken. Jag hade inte hört klockan idag heller.. Och eftersom jag sov på soffan (för att ha huvudet högt) så hörde jag inte min klockradio heller,, 

Jag skulle ta det lugnt och det enda jag känner är stress och ont i magen..Nu ska jag i alla fall försöka vila lite grann... Sova en stund på soffan. Jag tror det behövs..


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: