Dagen idag

Idag är en sån dag där det känns som det har hänt hur mycket som helst fast det egentligen inte har hänt så mycket. 

När jag hade lämnat Alvin på dagis surfade jag runt lite på nätet och tittade på The Nightmare before christmas och efter den såg jag Jill & Jack... Strax efter att Jill & Jack var slut ringde dagis och sa att vi var tvugna att hämta hem Alvin.

Alvin hade extrem hosta och hann knappt andas emellan. Han var ganska hänging också, men han har ingen feber.. Han har fått lite hostmedicin och vi har haft filmdag med honom idag. Jag tror vi har sett fyra eller fem filmer ihop sen han kom hem från dagis.. Det är ganska segt när man bara har sovit ungefär 2½ timme kan jag tala om..

En av filmerna vi såg var Bernard & Bianca. Han skulle egentligen ha fått den i julklapp, men han hittade ingen film han ville se och började bli lite rastlös. Eftersom vi ville att han skulle ta det så lugnt som möjligt så fick han den tidigare. Han tyckte att den var spännande.. Vi satt bredvid varandra med filten över oss. Han höll om mig med ena armen och Bamse med den andra. Jag fick ha nallen i mitt knä. Dagens mysigaste stund..

Vi avslutade dagen med Mysteriet på greveholm och chokladkalendern. Nu ligger han och sover som en stock! Jag slumrade till på soffan en stund, men nu är det final i INK master sverige! Har följt det de senaste veckorna och jag hejar på Oskar (tror jag han heter), så jag hoppas att han vinner..


Min Gode Man kom dessutom förbi idag med en julblomma åt mig.. Tyckte det var jättegulligt av henne ♥

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: