Sleepless in Eskilstuna

Vilken jobbig natt det här har varit. Alvin vaknade halv tio igår kväll och vägrade somna om. Han var i min säng hela tiden, men verkligen vägrade att sova. 

Jag blev jättetrött runt ett, jag la mig brevid honom klockan två. Fyra somnade han. Jag försov mig imorse. Nog för att jag har sovit dåligt i flera nätter, men det här är ju nästan löjligt. Jag behöver sova! 

Förtillfället sitter Alvin och äter frukost. Hittills har han vägrat klä på sig, så det känns som att det kommer att bli en kamp idag igen. Idag måste han dessutom till dagis eftersom jag ska till psykologen. 

Jag hoppas han är trött ikväll och somnar tidigt utan att sen ta en powernap. Det här går snart inte längre. Hur ska jag göra för att få honom att sova och vilja gå till dagis? 


Jag just nu
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: