Sjukling

Nu har förkylningen brutit ut helt. Jag är nästintill däckad. Jag har druckit lite te idag och tänkte göra det senare med. 

Alvin ville inte gå till dagis imorse och när jag lämnade honom där började han skrika och riva sin fröken. Han har aldrig gjort så tidigare. Jag gick därifrån. Jag har hört att man ska göra så, men det var jättejobbigt att bara gå. 

Så fort jag kom hem däckade jag i sängen och sov till halv två. Johan fick komma hit för jag orkade verkligen inte hämta Alvin på dagis. När jag är förkyld så är jag verkligen sjuk. Jag är som en vandrande zombie så jag frågade mamma om hon kunde ta Alvin inatt och det kunde hon. Jag är mer än tacksam. 

Orkar nog inte uppdatera mer idag, men ville bara tala om att jag lever.. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: