Lång kväll med mysigt avslut

Tanken var att jag skulle ha skrivit tidigare, men det kom bara en massa saker ivägen. Först kom min kusin ner en stund, sen kom Carola över och sen var jag tvungen att springa efter alvin och till sist duscha. Efter det fastnade jag framför songpop på facebook. Beroendeframkallande!

Nåja.. Idag var inte som jag hade väntat mig, men det är bara att acceptera läget. Vi har inte gjort något direkt jätteintressant idag. Vi åt lite tacos och Malin var över en sväng.

Vi får se vad som händer imorgon. Om det är fint väder tror jag vi går ut och sätter oss en stund i lekparken eller något. Jag skulle behöva plocka undan lite först bara (eftersom karln i huset tycker det är roligare att plocka fram än undan). Det ligger leksaker i hela vardagsrummet. Tvätta ska jag nog göra imorgon också. Låter oerhört kul...

Nu tänker jag fixa i ordning lite glass till mig. Tror jag gör en sådan som jag gjorde igår. Tre olika smaker med glass, strössel, massor med grädde och silverkulor uppepå. Det var gott kan jag säga.. Till glassen tänker jag nog kolla på film eller nåt.

Anonym

Alltså varje gång jag kollar på den bilden så vattnas det i munnen.. yummie =)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: