Jag har ringt efter en elektriker idag

Det var hur skönt som helst att ta en liten tupplur, men nu känner jag mig ganska seg. Fast det får inte vara en ursäkt just nu. Jag ska sätta fart och plocka upp lite och diska här innan elektrikern kommer och tittar på min diskmaskin. Jag hoppas att det är något litet fel, så det inte blir alltför dyrt. 

För övrigt känns det jättekonstigt att Alvin inte här hemma nu. Vi har spenderat fem veckor tillsammans och han har bara varit ifrån mig någon dag åt gången under den tiden. Nu ska han vara borta ett par timmar varje dag. Okej, jag erkänner! Det är skönt! Men samtidigt känns det konstigt... Jag vänjer mig nog till veckans slut antar jag. 

Nu ska jag börja diska så det är klart när han kommer.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: