Ensamhet

Fan vad duktig jag är.. Jag städade! Med lite hjälp från syrran också! Precis när jag började laga mat så skulle hon åka hem. Det kändes jättetråkigt, men jag tröstade mig med att maten var god i alla fall. Kyckling med ris och currysås är sjukt underskattat. 

När Alvin åt sin kvällsmacka så hällde han ut sin mjölk på golvet och lekte med benen i det, men det gjorde inte så mycket. Han behövde bada ändå. Nu har jag precis lagt honom i min säng. Jag hoppas han kan somna skapligt ikväll för jag vill verkligen ta ett skönt bad och bara koppla av lite. Men vi får se. 

Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Även fast Alvin ligger och pratar i sängen så känns det så ensamt och tomt. Jag tänker försöka ta det lugnt ikväll i alla fall. Det kanske blir en tidig kväll, vem vet?

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: