Konstiga drömmar.

Nu när jag har varit sjuk har jag vänt på dygnet. Det är inte alls bra och jag måste vända tillbaka det snart. Frågan är bara när? Fast nu var det inte det som jag skulle skriva om.

Jag hade en jättekonstig dröm. Den kändes så verklig, men samtidigt väldigt konstig. Jag har ingen aning om varför jag drömde det eller vad det skulle kunna betyda. 

Det var förr i tiden, jag gissar på 1500-talet eller nåt sånt. Jag hade en långärmad brun klänning på mig, ett skärp i midjan och någon slags hätta på huvudet (tänk bonde). Runt omkring fanns det åkrar, gräs, träd, någon lada och en brunn. Det var skymning. Jag kände på mig att någon hade blivit mördad, men ingen trodde mig. Jag tittade ut över gräset. Helt plötsligt stod en fågelskrämma där. Den hade inte varit där förut. Jag tittade närmare på den. Under fågelskrämmans kjol såg jag ett skelett. Jag slet sönder fågelskrämman och visade folket runt omkring mig (ca 3 personer). Polis tillkallades och helt plötsligt var vi bakom ladan med alla ben från skelettet. Polisen kom. Alla började skratta åt mig. Benen hade förvandlats till toalettpapper (eller bytits ut). Efter det vaknade jag. 

Hur konstig var inte den drömmen? Jag känner mig förvirrad. 


Ungefär den stilen på kläder var det..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: